Mån. 11 november♡

 ・ Kategori: Vardag
Bild från idag + intagram
 
Hej på er alla fina läsare!
Haha känns som jag skriver detta mycket nu för tiden. Men ursäktar den usla uppdateringen! Gjorde något hela helgen. Plus att jag stannade hemma i fredags då jag mådde skit. I lörsags iallafall så var det mysigt med lite farsdag firande hos mormor och morfar med en del av släkten.  Söndagen led till städning och middag med bror och familjen. 
Annars då? Jo med mig är det väll hyfsat.  Hade en rolig måndag med vollybolltunering i skolan. Alla tjejer i 8an körde mot varandra, så gick man visare om man van osv. Väldigt stolta då vårt andra tjejlag i klassen kom 2a! Och killarnas lag van. Så duktiga!!:D
För mitt lag gick det sådär. Men hade kul iallafall!
Ja efter skolan var man väll jätte trött. Men bestämde att jag och Malin skulle följa med hem till Emelie! Mysade till en bra film och bara hade det allmänt bra! L 
 
Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Har inte kunnar det så värst dom senaste dagarna.  Haha poor me!;) Neh men nu måste jag släcka. 
Hoppas allt är bra med er så ses vi imorgon igen! Då uppdateringen förhoppningsvis blir bättre!♥
GODNATT
 

Kommentarer
Postat av: Stéffie Boy!!

Ni är ju så fina bebisar <33 PUSS

Svar: Du är finisss :D
Hanna och Malin Forsberg

2013-11-12 @ 10:20:25
URL: http://IWantToLickAangsBaldHead.korv

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback