tisdagen den tjugosjätte november

 ・ Kategori: Vardag
 Bilder från bion med tjejerna i torsdags. Alva, Fanny, Frida, Kawthar, Stephanie, Malin, Jag, Willma och Klara!❤ + en bild på mig från igår!
 
Hej hej!
Hur är det med er? Hoppas allt är bra! Men mig är det toppen! Som jag sagt innan så gillar jag verkligen tisdagar. Schemat är så bra! Förutom eftermiddagen med So 70min och Engelska 40min sista! Men annars är det as chill med  målupp och svenska, håltimma, lunch och slöjd. Eftersom vi inte har några vidare långa "raster" mellan våra lektioner på dagarna, är det tisdagen som går åt att umgås med dom andra klasserna!<3
Annars är det jätte bra. Ligger nu och försöker värma mig lite i sängen under täcket. Fryser så. Även om jag har haft mycket på mig underdagen. Så är det jätte kalt. Haha ovanligt då jag annars alltid är för varm typ! Hehe^^
Efter skolan stannade Emelie Malin och jag kvar på läxhjälp efter skolan till halv fem. Har ett svårt matte prov i morgon så det behövdes! Var faktiskt mycket roligare att plugga där då det var andra där också.
Haha lider av grov träningsverk på detta också! Förde intensiv styrka på idrotten igår! Gjorde övningar jag sällan gör så kan knappt röra mig efter jag vart stilla ett tag! Haha that's life! Nu blir det mer plugg och sedan Paradise Hotel!
Har fått en bra start på veckan förövrigt så får väll hoppas det fortsätter lika bra.
Puss och kram😘
 

Kommentarer
Postat av: caroline

Niice :D

2013-11-27 @ 23:51:10
URL: http://celandine.blogg.se

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback