Hatar frisörer.

 ・ Kategori: Vardag
 Gammal bild på mitt förra fina långa hår!
 
Asså helv*te!! Hur dum får man vara!!?
Seriöst!! Var och klippte mig idag efter skolan.  Så nu när jag skulle lägga mig och borsta ur håret. Bl a ta ur klätan hon gjort på mig. Så ser jag hur jävla mycket hon har tagit!!! 
Hon visar alltid hur mycket som är slitet, och då säger jag hur mycket hon ska ta. Jag sa 3 cm, inte för fan 7!! Asså det är as kort nu!!!
Vet att det är en ganska löjlig sak att dampa om! Men jag blir så ledsen, när jag sparat ut det nu så länge sen förra gpngen jag klippte mig.  Var ju till och med så stolt över att det var så lite slitet. Men så tar hon mer en det dubbla nnödvändiga!!
Kommer aldrig att gå tillbaka till henne igen! Klippt mig där i flera år. Blir bara värre och värre!!
 
Kanske en onödigt inlägg! Men vill bara varna er för idioter till frisörer där ute!!
 

Kommentarer

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback