Navyblue / Chelsea

 ・ Kategori: Outfit´s
 
 
 Topp - Chelsea (Gtb)  //  Jeans - Gina  //  Smycken - Ur&Penn  //  Väska - Ullared + Svarta Palladium
 
SKRIVIT MÅNDAGEN EFTER GÖTEBORG
Blev nya toppen från Göteborg idag! Visst är den fin!? Skulle göra allt för att Chelsea skulle komma till Borås!! Bilden gör inte rättvisa dock. Marinblått plus jeans❤. Riktigt finnt enligt mig! Hoppas ni också tycker att det var fint:D
 
Ja detta är då en outfit som aldrig blev publicerad.  Varför vet jag inte.  Men tycker det var synd då jag fixat bilderna så fint!, haha^^ så jag publicerar det nu istället! 
I alla fall. Vill verkligen att Chelsea bör komma till Borås också! Dom hade grymt fina saker där när jag var där för någon månad sedan.  
Se denna fina blusen, såå fiin!! LOVE IT♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Fin väska :D

Svar: tack!:)
Hanna och Malin Forsberg

2013-10-29 @ 02:30:13
URL: http://tessalse.forme.se
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Jätte fint :)

2013-10-29 @ 16:49:07
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback