Vill tillbaka!♡

 ・ Kategori: Vardag
 
Bilder från cypern 2012

Åå vad jag vill tillbaka! Hade det så härligt att det finns inga ord! 
Åkte då till cypern sommaren 2012 med mamma pappa och Malin. Det var första gången jag var utomlans. Om man inte räknar med Norge och Danmark då haha!  Var jätte spännande! Där av med första gången jag åkte flygplan. Minns det som allt var igår! Var så rädd och nervös, men samtidigt väldigt glad! Fick lite panik och höll mig fast i sätet som jag vet inte vad, trode vi skulle dö för någon minut! Haha, känns så dumt nu efter.
Det tog ca 4 timmar dit och 4 timmar hem. Som tur va gick resan dit mycket fortare än hem, då det var väldigt dryckt. 
 
Haha varså bruna när vi kom hem också! Känndes riktigt bra! Kan ju inte ens jämföras med sveries sommarbränna!
Var helt klart den bästa sommaren jag haft!!♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

fina bilder :)

Missa inte min tävling där du kan vinna ett presentkort på stylepit värde 500 kr! Lycka till :)
direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-presentkort-hos-stylepit-varde-500-10621394

2013-10-31 @ 01:11:01
URL: http://www.nattstad.se/jennykarlsson
Postat av: MATILDA

åh vad fint! blev super sugen på att resa nu =)

2013-10-31 @ 15:19:50
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Stéffie boy!!

jag vill nästan gråta >:[[[[[[

2013-10-31 @ 19:39:53

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback