Just nu

 ・ Kategori: Vardag
 
 

 
 Hejsaan!!
Vill uppdatera er lite om varför det har varit lite sämre uppdatering från min sida på senaste.
Jag är jätte ledsen över detta men jag är så trött. Jag är trött på allt. Jag orkar ingenting! Varken skolarbetet i skolan eller hemma. Inte heller träningen. Så vill jag inte göra massor av inlägg som är sådär halvt bra, bara för att. Så vill jag inte heller skriva massor av negativa texter om hur dåligt jag mår.
Jag vet faktiskt inte exakt vad det är med mig. Är väldigt upp och ner nu för tiden. Eller det har väll börjat nyss och bara blivit värre. Vissa dagar är jag jätte glad och händer super mycket roligt. Men ibland vill jag bara hem och stänga in mig på mitt rum och bara tycka synd om mig själv.
Men det jobbigaste är nog dom dagar jag är glad en tid och sedan bara trött och deprimerad. Dom runt mig vet ju liksom inte hur dom ska vara mot mig då. Inte jag själv heller!
Låter jätte tråkigt men så är det. Jag försöker bara bita ihop så gott det går!
E dag nyss började jag nästan gråta i skolan för jag var så deppig. Jag ville ju inte det. För vad ska jag gråta för!! Bara små skit saker eller ännu värre!.. Ingenting!
 
Tycker det är jätte jobbigt att må så här. Speciellt när man ska gå upp till skolan varje dag. Har svårt att konsentrera mig på lektionerna, får inget gjort! Men också så synd när jag kan ha kul och vara göad med alla mina roliga vänner man träffar på!
Men som tur är, är det inte så här precis hela tiden. Det är dom stunderna som tar mig upp på morgonen. Inget annat. Har saker på dagarna som jag måste göra, men också dom saker jag själv kräver av mig själv. Som träningen. Usch! Nej orkar bara inte!
 
Som sagt, det är dom stunderna då jag är glad och har kul med dom fina vännerna jag har som får mig att ta mig ur sängen på morgonen. Är så tacksam och älskar er!!❤
 
Nej!! Nu får det räcka med negativt!!
Hade ju faktiskt en väldigt bra dag!! Älskar tisdagens håltimma!!
 
Hoppas nu nu mår bättre än mig!! Så hörs vi någon annan gång igen. Vet inte när!!
Ska väll visa mina produkter jag beställt från Elf också någon dag också. Men som jag sagt, orkar inte!!
 
Puss och kram på er alla fina läsare!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: HAIDISBLOG -

Godmorgon! :) Haft en bra start på dagen? ^^

Svar: ja!<33 SJÄLV?
Hanna och Malin Forsberg

2013-11-06 @ 09:21:38
URL: http://www.haidisblog.se
Postat av: saandrafoto

hej hoppas du får en bra dag! :)

2013-11-06 @ 20:41:07
URL: http://saandrafoto.blogg.se

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback