DVBBS & Borgeous - Tsunami (Radio Edit)

 ・ Kategori: Musik
Dagens låt:
 
Så grymt bra denna låten är azzzz!! Måste ju bara gilla den liksom. Haha diggar med som bara den typ. XD
Det var Johan i min klass som visade den i går. Och shiit va bra den är! Jag som verkligen har noll låtinspiration just nu med!
 
Om jag skulle beskriva min musik smak... Det skulle nog inte gå! Jag lyssnar på allt, verkligen! Allt från rap till ballader till pop till house. Men en artist som jag absolut inte vill lyssna på är Veronika Maggio! Saken är att jag gillade henne jätte mycket innan. Men dom senaste av hennes låtar, nej inget för mig!
Haha men vad tycker ni då om denna låten? Bra/dålig? Opinions!!
 
 

Kommentarer

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback