Insporation

 ・ Kategori: Shopping, Wanted
Love gray
 
Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån!

Hej allesammans!! Hur kan en så "enkel" färg som för många ses som tråkig vara så fin!? Jag har aldrig sett grå som någon färg jag skulle köpa på kläder. Att den är dyster. Men så ser man detta fina och ju fler dagar som går ändrar jag mig. Dock har jag inte köpt något än, mest för att jag inte trivs i det. Jag trivs bäst i... hur kan man förklara det?... Starka kontraster!! Liksom starka färger. Vitt och svart. Sånt. Men vem vet, i framtiden kanske min garderob är helt grå.
Hur känner ni för färgen grå? Mycket i garderoben? Något favorit plagg? TELL US❤
 
 

Kommentarer

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback