nytt

 ・ Kategori: Shopping
 
 
 
 
Isadora inliner kajal 80 spänn styck
 
Hallå! Idag (som Hanna skrev tidigare) så var jag, Hanna och en kompis i Alingsås idag och shoppade lite gran.
Fick inte med mig alls mycket hem men dom dessa fick hänga med hem :)
Har länge velat ha just dessa kajaler eftersom jag hört många säga mycket bra om dem, men förra gången tog jag fel så denna gången fick jag med rätt iallafall! Färgerna heter 51 indian black på den svarta och 56 blond på den hudfärgade.
Dagen var jätte mysig och vi åt på pizzeria och hade det bara allmänt bra!
Hoppas eran lördag har varit lika bra som min!
 
Är det någon som testat dessa innan?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina naturliga färger! Är dom bra? Funderar på att köpa:)

Svar: Jag köpte dom idag, men efter att ha testat dom en gång så är jag supernöjd! Väldigt krämiga och glider på jätte bra! TIPS TIPS!

/Malin
Hanna och Malin Forsberg

2013-10-19 @ 21:21:06

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback