Friday, soon Saturday

 ・ Kategori: Vardag
Bilder från idag! Emelie och jag❤

Heeejsaan!! Gud det var längesen! Hur är det? Hoppas ni har haft en bra vecka:) Har själv haft en! Tyvärr har vi dock haft ganska mycket i skolan, som tröttar ut mig så jag inte orkat blogga.
Annat var det i onsdags då jag följde med finaste Emelie hem. Haha spontana som vi är sov jag även över! Gud va bra vi hade det! Sååå mysigt. Kollade på roliga komedier och myste sedan ännu mer i hennes rum.
Var kul att förbereda sig inför skolan hos henne. Blev ju en helt annorlunda morgon hos henne, vilket var jätte kul!
Sen gick vi i skolan hela torsdagen. När jag kom hem fick den mesta tiden åt till plugg. Inte så kul att blogga om.
 
Äntligen vart det fredag!! Kom hem efterskolan och la mig direkt i soffan och vilade. Sen lagade jag och Malin tacos för kvällen med mamma och pappa. Var jätte mysigt det med!
Nu har jag sett lite på Youtube, som jag älskar! Imorgon väntas julklapps-shopping med Malin!
Ska försöka gå upp lite tidigare så jag hinner med en powerwalk också.
Ska inte vara uppe så länge till då jag är jätte trött redan nu.
Sista orden vill jag önska er en trevlig helg!
Puss och kram
 
Ps. Ska försöka bli bättre på mer spontana "atm" liknande inlägg. Vet att det uppskattas!
Eller vad tycker ni?
 

Kommentarer

Tänk en gång till innan du skickar in din kommntar!

❥Ditt namn:
Kommer du hit igen?

❥E-postadress: (publiceras ej)

❥URL/Bloggadress:

❥Dina fina ord!:

Trackback